.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توكلي: حتما به كانديداي اصولگرا راي خواهم داد

نماينده مردم تهران با تاكيد بر اينكه در انتخابات آتي از نامزد خاصي حمايت نمي كنم گفت: از بين يكي از كانديداها حتما به كانديداي اصولگرا راي خواهم داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، احمد توكلي نماينده مردم تهران در حاشيه نخستين كنگره سراسري جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در نشست خبري مشترك با خبرنگار رسانه‌ها در پاسخ به اين سوال كه در انتخابات آتي از چه فردي حمايت مي‌كنيد گفت: در اين دوره نامزد خاصي ندارم.
توكلي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه منظورتان انداختن ري سفيد به صندوق است افزود: بين حمايت از كانديداي خاص و راي دادن تفاوت وجود دارد و بنده در انتخابات آتي راي مي دهم و در بين 4 نامزد حتما به يك فرد اصولگرا راي خواهم داد.
نماينده مردم تهران گفت: به اندازه كافي به كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري دهم انتقاد دارم.
توكلي در پاسخ به سوالي در خصوص اينكه آيا مير حسين موسوي را اصولگرا مي دانيد يا خير افزود: موسوي را ارزش گرا مي دانم و محترم وليكن وي را جزو تقسيم بندي اصولگرايي نمي دانم ولي برخي از مواضع اصولگرايانشان را ستايش مي‌كنم.
رئيس مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين سوال كه به چه علت كانديدا نشديد گفت: اگر وضعيت جسمي ام اجازه مي داد كانديدا مي شدم.
وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه برخي از اصولگرايان به طور مخفيانه به مير حسين موسوي راي خواهند داد گفت: انتخابات آزاد است و افراد مي توانند به فرد مورد نظر خود راي دهند و در اين جهت كسي نمي خواهد دزدي كند و هيچ كس مجبور به پنهان كاري نيست.
توكلي در پاسخ به پرسشي ديگري در خصوص عدم اعلام موضع جامعه روحانيت تصريح كرد: اعلام موضع جامعه روحانيت هنوز دير نشده و تا وقتي كه شوراي نگهبان رسما نامزدها را اعلام كند آنان وقت دارند.
وي با تاكيد بر اينكه مقام معظم رهبري طبق وظيفه ديني و انقلابي خود مشخصات رئيس جمهور را مانند ساده زيستي، داشتن برنامه، تذكرات بجا يان مي كنند گفت: تطبيق اين معيارها بر اساس شناخت افراد نسبت به كانديداها صورت مي گيرد.
اين نماينده مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري كه برخي رسانه ها را متهم به جنگ رواني كرد گفت: ممكن است نقد شما در اين خصوص وارد باشد و در صحنه انتخابات بعضا يك مقدار بي انصافي ديده مي شود و اين كارها به ضرر كشور است و حفظ اميد ملي با عنوان سرمايه بزرگ اجتماعي وظيفه همگان است.
وي افزود: اگر فضاي آكنده از آگاهي بسازيم در جامعه مفيد است و بنابراين دولت احمدي نژاد با توجه به اينكه در راس كار است بايد نسبت به عملكرد خود پاسخگو باشد.
وي در ادامه خاطر نشان كرد: اما از آنجا كه روشن است كارهاي مثبتي انجام شده و به اين دليل كه صدا و سيما از يك كانديدا فقط نكات مثبتي را كه نسبت به دولت گفت پخش كرده و ديگر نكات مثبت را بيان نمي كنند و فقط انتقاد مي كنند در شان يك كانديداي رياست جمهوري نيست.
توكلي تصريح كرد: به خود و شما توصيه مي كنم كه در مقام نقد سره را از ناسره را تفكيك و توجه داشته باشيد كه در كنار خطاهاي دولت، كارهاي خوب نيز انجام شده است.
توكلي در خصوص عملكرد صدا و سيما در انتخابات گفت: كسي كه در راس كار قرار مي گيرد اسم و رفتارش بيشتر از ديگران روي آنتن تلويزيون مي‌رود و معمولا دولت ها تلاش دارند در سال آخر، فعاليت خود را به سمع مردم برسانند.
وي گفت: در سال آخر معمولا بيشترين حجم پروژه ها افتتاح مي شود و روي آنتن قرار مي گيرد در دوره احمدي نژاد به همين شكل بوده و اين موضوع امري طبيعي است كه دولت‌ها بخواهند در سال آخر فعاليت هاي خود را به ثمر برسانند.
توكلي اضافه كرد: بعضا احساس مي كنم در صدا و سيما از سوي برخي وزارتخانه‌ها رپورتاژ آگاهي پخش مي شود كه صدا و سيما بايد اين بخش را كم كند كه شائبه اي در اين بخش پيش نيايد.
وي تاكيد كرد: در انتخابات آتي به گفته رئيس صدا و سيما برنامه هاي انتخابي 30 درصد نسبت به گذشته افزايش يافته است.
اين نماينده مجلس در پاسخ به سوالي در خصوص مداخله نظاميان در سياست و بيانيه سپاه پاسداران گفت: بيانيه سپاه را مطالعه كردم و در قانون سه نوع بسيج عادي و فعال و ويژه تعريف شده است.
وي ادامه داد: طبيعي است افراد نظامي نبايد در سياست دخالت كنند و در اين خصوص بسيجي ويژه، نظامي تلقي مي شود وليكن بسيجي هاي عادي و فعال مثل ساير انسانها مي توانند فعاليت سياسي داشته باشند.
توكلي خاطر نشان كرد: بسيجي هاي عادي و فعال نبايد از امكان سازمان براي فعاليت هاي سياسي استفاده كنند ولي اينكه انجمن هاي اسلامي و بسيج از امكانات استفاده كنند غير قانوني است وليكن وقتي انجمن اسلامي با استفاده از امكانات دانشگاه كانديداي را دعوت مي كند بسيج هم مي‌تواند اين كار را انجام بدهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.822 seconds.